fruktkungen

Alla inlägg under februari 2012

Av Denina Johansson - 16 februari 2012 09:23

Hula Hula!Just nu så sitter jag och kollar på tv. Inget bra på tv så jag får väl hitta på något annat :-) jag var hemma igår och jag stanna även hemma idag från skolan. Sjuk. Inte så kul. Men men man måste vara sjuk någon gång, och om jag ska vara ärlig såkan det vara riktigt skönt ibland ;-) men jag längtar så klart efter att vara i skolan också vi har alltid så kul! Men men.. :-( och juste pappa har fått trådlöst Internett här hemma nu så det kommer att bli mer bloggning när jag är hemma hos honom :-) Blogga mer snart! <3

Av Denina Johansson - 12 februari 2012 16:44

  Hula Hula!


Shit Whitney Houston är död!Så tråkigt alltså, en så himla bra sångerska och hon var ju bara 48 år,det är ju helt galet ungt! En sjukt bra sångerska,R.I.P

      


Av Denina Johansson - 12 februari 2012 15:27

Hula Hula!


En riktig bölis har jag blivigt alltså. Satt och tänkte på att det snart var fotbolls DM i skolan och att jag skulle vara med och stå i mål. Då tar jag fram mina fotbolls kläder för att se vad jag ska ta med mig,då tar jag på mig mina fotbolls handskar och tänker vad mycket dom har varigt med om. Och just då kommer "belive me I don't wana go" med Moa Lignell,då kom tårarna.

   

Dom hr tagit många bollar.

Jag ska och vill till baks! Fotboll i mitt  

"JAG KAN TA SKIT JA KANT TA SMÄRTA FÖR JAG HAR FOTBOLL I MITT HJÄRTA. JAG KAN TA SVEK MED MOD FÖR JA HAR FOTBOLL I MITT BLOD. JAG KAN FÖRLORA ETT ÖGA,JAG KAN KROSSA EN TAND MEN FOTBOLL KOMMER ALLTID ATT KOMMA I FÖRSTA HAND. "


Av Denina Johansson - 11 februari 2012 14:29

Hula Hula!


Början på dagen har varigt ganska lungn. Mamma har lämnat mormor och morfar på Arlanda och min syrra har tränat så jag har varigt hemm sjäv ett tag. Men det har bara varigt skönt! Kl 16.00 så ska jag mamma och Pauline dra hem till Cassandra som firas idag!

9 år nu!Grattis Så det ska bli trevligt. Mamma är hema om 5 min så jag ska börja göra mig i ordning,vi ska nämligen på några ärenden innan vi dra till kalaset. men jag loggar mer senare, ha en trevlig dag! 

 

 Bild från turkiet 2011  

  


Av Denina Johansson - 10 februari 2012 21:57

Hula Hula!


Ja då tänkte jag köra igång med en fråge stund! Så fråga på så mycket som möjligt svarar på allt!  

 

:-)

Av Denina Johansson - 10 februari 2012 21:08

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och kollar på The voice Sverige.Vad gör ni? I alla fall jag hoppas att ni gillar bilderna på smyckerna och att ni såg något fint? Om ni är suna på något så är det bara att lämna en komentar på det inlägget så skickar jag smycket hem till dig. Tänk på det ni! Hos mig kan du köpa många fina smycken till ett bra pris! Glöm inte det! 

 

Sånt här blir man alltid glad av Tack! 


Av Denina Johansson - 10 februari 2012 17:28

   

                       

       

             

   

Vad tycks? En del saker är nyheter. Och läder armbanden blir lite blekta av blixten på kamran. Om ni ser någor fint så kan ni ju slänga in en komenter så kan vi prata om hur vi ska göra med det  


 
Av Denina Johansson - 8 februari 2012 20:06

Hula Hula!


Shit vilka snygga grejer det kom men H&M paketet. Men dock så måste jag skicka tillbaka lite grejer och ändra storlekar men annars så var det as snygga grejer. En bikini som jag inte alls gilla så den åker tyvärr till baka. Jag bästellde två par skor,två par shorts och två bikinisar, men jag ska ju skicka till baka den ena Är i alla fall asa nöjd! jag ska chila ner till soffan nu och kolla om det finns något bra på tv,vet ni om det går något bra på tv?. Men vi hörs imorgon,hej hej!    

 



Ovido - Quiz & Flashcards