fruktkungen

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Skolavslutning

Av Denina Johansson - 12 juni 2012 15:47

Hula Hula! Idag så hade jag skolavslutning och det hände inte så mycket där förutom det vanliga. Rektorn höll tal och lärarna sjöng en sång till 9:orna som sluta, sen så var det bara massvis av sång! Min syrra som gickut 9:an har varigt jätte ledsen,är min syrra ledsen så blir jag också ledsen. Så jag föll också nån tår ;-) men jag kan faktiskt förstå henne. Tänk att lämna alla sina kompisar,mentorer och skola som man gått med enda sen man var en bröd smula.Ska på student firande nu så ja bloggar mer ikväll,pusssi <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards