fruktkungen

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

29/6 - 2012

Av Denina Johansson - 29 juni 2012 11:07

Hula hula! Vi har flyttat nu vilket känns sjukt tungt. Jag har soviht här 4 nätter och varje gång jag vaknar så känns det som att "kan vi åka hem nu?" fattar ni? Men det är väll vara att vänja sig. Det är också derför jag inte kunnat blogga. Dom har inte fått igång trådlösa internettet. Dom här dagarna har det inte hänt så mycket. Har varigt med några kompsar en dag och sen skulle min bbf sovigt här men så blev det inte,tråk -.- sen har dagarna varigt chill. Har bakat med Alice och själv. Vi bakade helt failade franska makaroner och igår så bakade jag choklad maränger! Mumma!Dom blev i alla fall lyckade, så nånting hade vi att mums i oss ^^ Juste vi har även firat min morfar som fyllt 77 år, vi gick på restutrangen "koh panghan". Vi vill ta med honom till Thailand en sekund :-D jätte mysigt. Förutom att alla pratar så högt i min familj,gör dom det i era med? Men det är väll charmen men min familj ^^ Saga(katten) är här också. Vi hämtade henne i måndags och det har gått bra. Förutom att hon smet ut på Paulines balkon och hoppa ner på taket där! Så Pauline klättra ner på taket men saga fintade henne så då klättrade jag ner och då fick jag tag i henne, tur att inget hände! Det är inte så högt från Paulines balkong till det andra taket (bara 1,25) så det var inga problem, men ska inte gå ner där igen. Har ramlat genom ett tak en gång och det räker kan jag ju säga! Haha,glömmer aldrig! Ska väcka min syrra nu för att sen ta bussen till stan eller kanska gå i det fina vädret! Äntligen sol och blå himel! Och lite senare ska vi ta massage!

 
 
Ingen bild

Mamma

29 juni 2012 13:04

Jag känner faktiskt lite likadant (tro det eller ej), det kommer att ta tid, men vi får leva på Madridkänslan vi får här. Tack för att du kämpar så mycket. ¡Te quiero mi niña! Besos y abrazos. Snart thaimassage, mm :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards