fruktkungen

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Denina Johansson - 1 maj 2012 19:37

Hula Hula!


Idag så fyller världens finaste katt 6 år!  Ska ge henne extra mycket godis idag! Lite rolig grej som hände nyss. Jag ståg och fixa i garderoben och så hör jag världens katt fajt! Så jag springer till fönstret i mitt rum och ser en annan katt på vår veranda, Saga var så stor och hade öronen så långt bak så att hon såg öron lös ut! Haha! Ni skulle ha sett hur det såg ut!

Grattis i alla fall min blomma!!   

             

Av Denina Johansson - 1 maj 2012 12:13

  Hula Hula!


Sorry att jag inte har bloggat så mycket på sistonde. Men det har varigt ganska mycket i skolan och som jag skrev i inlägget under så glömde jag min dator laddare hemma hos mamma.

Igår var det i alla fall valborg och det firades med en god middag,sedan gick jag och mina kompisar till tivolit som fanns en bit i från mitt hus.Vi kollade även på majbrasan där som var jätte stor det här året! Daniella och Cissi stannade även över natten,kuligt! Men nu så ska jag inte blogga mer just nu ska gå och köpa slush i det fina vädret,puss! 

    

Ovido - Quiz & Flashcards