fruktkungen

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Denina Johansson - 15 maj 2012 20:38

Hula hula!


Asså det sprack ju verkligen när jag sa att jag skulle blogga när jag kom hem från skolan,hehe,sega jag. Men jag bloggar ju nu och dessutom så var jag med mina finna kompisar I alla fall så i helgen så åkte vi till åkersberga! Mys och alltid lika kul att träffa alla där! Innan vi åkte dit stannade vi till i skärholmen och shoppade lite på rean, där jag fick två fina grejer av pappa och Linda,tack  

 

Av Denina Johansson - 15 maj 2012 09:06

Hula Hula!Vet att jag inte bloggat på ett tag men jag har vekligen inte haft tid. Men i alla fall så ska jag visa lite shopping jag fick från pappa och Linda från helgen när jag kommer hem från skolan :) och sen får vi se om vad jag skriver. Just nu så är jag i skolan och väntar på att börja lektionen. Vi hade sovmorgon idag,så skönt! Vi har ANT nu,kul. Fast nää. vi har egentligen elevensval men vi måste ha ANT annart får vi typ skolk. Jag trodde faktiskt att det var ELEVENS val? Men nu börjar jag,puss! <3

Ovido - Quiz & Flashcards