fruktkungen

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Denina Johansson - 4 maj 2012 23:44

Hula Hula!


Efer middagen idag så bakade jag donuts,jag tror att dom blev bra..men jag har inte smakat på dom 100% bara lite små tuggor här och där,hehe Mamma käkade tre stycken så jag antar att dom blev rätt så bra. Ska i alla fall kila ner till dushen nu, luktar olja efter som att jag stog typ och fritera i en halv timme Det här blir det sista inlägget för idag men jag hör av mig imorgon,pussar!!    

     

Doppade bara donutsen i socker den här gången,förra gången så doppade jag dom i choklad 


Av Denina Johansson - 4 maj 2012 18:42

Hula Hula!


Idag så har det varigt en vanlig dag,men en lååång! Ovanligt lån kan jag tycka. Men nu är det i alla fall FREDAG!! Woop woop!

Skönt som fan Efter skolan idag så åkte jag,mamma,jennifer och Pauline för att kolla på den nya lägenheten som vi ska flytta till i sommar,fin faktiskt.Vet ju inte om jag kommer att trivas direkt,det vet man ju alldrig.Och jag kommer alldrig att trivas så bra som jag gör just nu,där jag bor nu. Men jag hoppas att det kommer att bli bra. Lägenheten ligger i Hammarby sjöstad så det är en helt annan miljö. I alla fall så stanade vi förbi kungenkurva på vägn hem så jag shoppa lite inne på H&M men det kommer jag inte att visa just nu för att nu så ska jag käka,pussar!! 

   

Ovido - Quiz & Flashcards