fruktkungen

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Denina Johansson - 7 maj 2012 22:29

Hula Hula!


Är helt slut så att jag kommer att bäretta vad vi gjorde frö bus imorgon. Var ute och spran och kom in för dörren för ett tag sen. Har duschat och just nu så håller jag på att kollar på bb. Men vi hörs imorgon,puss!

Av Denina Johansson - 7 maj 2012 18:23

Hula Hula!


Bloggade ingenting igår,jag hade verkligen ingen tid alls! Igår var det ju visning här(där jag bor) så vi städade som galningar innan mäklaren kom och innnan vi skulle åka. Under städnigen så hände det en del saker. 1. När min syrran skulle damsuga undervåningen så satt hon kontakten i fel utag,så att all el i hela huset dog! Ingenting funka! Men då kom Daniel och fixa det,as schyst verkligen Och precis innan mäklaren skulle komma skulle mamma moppa i trappen,då kommer hon åt med mopp skaftet på tavlan som hängde i trapp huset och helt plötsligt ligger det glas i helatrapphuset liksom,KUL! Men vi han i alla fall städa det innna mäklaren kom osv,så det var ju tur   Som ni vet så ska vi ju flytta,det är lite kaos då,hehe!


Efter allt med städningen så åkte vi till den nya lägenheten i stan och lämna några grejer,sedan så åkte vi hem till min kusse som fyllde 9! Grattis Nardo! Hade ju inte tillgång till att säga grattis igår på bloggen så jag får göra det nu i stället! Sedan på vägen hem så gjorde jag,mamma,Rebecca,Ida och pauline en busig grej men det tar jag i ett annat inlägg,puss!

Tre bilder från gårdagen ---->

Tårt mästarna! Min kussin Rebecca och Miriam  

 

Leonardo!   

   

 När vi ska göra vårt busiga bus,haha! Missa inte det här inlägget! Håll utkik!!  

Ovido - Quiz & Flashcards