fruktkungen

Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Går dagen!

Av Denina Johansson - 7 maj 2012 18:23

Hula Hula!


Bloggade ingenting igår,jag hade verkligen ingen tid alls! Igår var det ju visning här(där jag bor) så vi städade som galningar innan mäklaren kom och innnan vi skulle åka. Under städnigen så hände det en del saker. 1. När min syrran skulle damsuga undervåningen så satt hon kontakten i fel utag,så att all el i hela huset dog! Ingenting funka! Men då kom Daniel och fixa det,as schyst verkligen Och precis innan mäklaren skulle komma skulle mamma moppa i trappen,då kommer hon åt med mopp skaftet på tavlan som hängde i trapp huset och helt plötsligt ligger det glas i helatrapphuset liksom,KUL! Men vi han i alla fall städa det innna mäklaren kom osv,så det var ju tur   Som ni vet så ska vi ju flytta,det är lite kaos då,hehe!


Efter allt med städningen så åkte vi till den nya lägenheten i stan och lämna några grejer,sedan så åkte vi hem till min kusse som fyllde 9! Grattis Nardo! Hade ju inte tillgång till att säga grattis igår på bloggen så jag får göra det nu i stället! Sedan på vägen hem så gjorde jag,mamma,Rebecca,Ida och pauline en busig grej men det tar jag i ett annat inlägg,puss!

Tre bilder från gårdagen ---->

Tårt mästarna! Min kussin Rebecca och Miriam  

 

Leonardo!   

   

 När vi ska göra vårt busiga bus,haha! Missa inte det här inlägget! Håll utkik!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards