fruktkungen

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Denina Johansson - 5 maj 2012 22:22

Hula Hula!


Jag måste bara säga Vani att jag är helt förälskad i din skohylla! Du har så sjukt snygga klackar,man vill bara dö! När vi skulle gå hem idag så gick jag upp för att hämta kläderna som jag fick och så kollade jag upp på din skohylla, där stog dom glittrigaste,snyggaste klackarna så jag kunde inte låta bli att pröva dom.Och några andra också,hehe! Love youre shoes!   

     


Av Denina Johansson - 5 maj 2012 21:26

Hula Hula!


Kom nyss hem från en liten jogging runda vilket var as skönt! Dagen fram tills nu har varigt toppen. Det har varigt en jätte rolig dag hemma hos familjen Vodovnik! Kul att träffa vännerna! Kom som sagt hem från en jogging runda och ska hoppa in i dushen så jag bloggar mer strax,kramar fyra bilder från dagen:


   

   

Davids charmiga tårta är den som har ett torn i mitten,den åvan är vanessas, fina  

Av Denina Johansson - 5 maj 2012 12:33

Hula Hula!


Gud vad jag har läst om bigbrother avsnittet i fredags och om Marcelo.Då var jag så klar tvungen att kolla på just det avsnittet. Och vilket SVIN Marcelo är! Stackars Annica alltså Jag hoppas att Annika inster vilket svin han igentligen är,hon kan inte förlåta honom hela tiden. Och så borde hon slänga i väg förlovningsringen . Sånt där gör mig så himla irriterad! Men nu lämnar jag det.


Idag så ska vi gå hem till david som fyller 16år och fira honom Trevligt! Innan det så vet jag inte vad vi ska hitta på.Tänkte göra mig i ordning nu så jag uppdaterar bloggen snart,puss! 

    

Vad tycker ni???

Ovido - Quiz & Flashcards