fruktkungen

Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

Min väns skohylla

Av Denina Johansson - 5 maj 2012 22:22

Hula Hula!


Jag måste bara säga Vani att jag är helt förälskad i din skohylla! Du har så sjukt snygga klackar,man vill bara dö! När vi skulle gå hem idag så gick jag upp för att hämta kläderna som jag fick och så kollade jag upp på din skohylla, där stog dom glittrigaste,snyggaste klackarna så jag kunde inte låta bli att pröva dom.Och några andra också,hehe! Love youre shoes!   

     


 
 
Vanessa Vodovnik

Vanessa Vodovnik

7 maj 2012 13:52

haha pluttis, du får växa till dig lite så du kan komma och låna dom sen! ;)

Puss på dig skitunge <3

http://Voodoovnik.blogg.se

Denina Johansson

7 maj 2012 18:22

Det ska jag verkligen göra haha :-D

 
Vanessa Vodovnik

Vanessa Vodovnik

7 maj 2012 23:28

jag har ett par som kanske passar dig, ett par svarta inte så höga lack pumps om du vill pröva? ;) <3

http://Voodoovnik.blogg.se

Denina Johansson

8 maj 2012 12:34

Aa jag prövar gärna! :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards