fruktkungen

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Denina Johansson - 8 maj 2012 22:28

Hula Hula!


Idag så kom pappa och Linda hem efter en skön semester på Kreta,avis,ehh? JAA!  Haha hoppas att ni har haft det skönt i alla fall,och tack för dom fina pressenterna och välkommna hem!    

     

Av Denina Johansson - 8 maj 2012 21:59

 
Av Denina Johansson - 8 maj 2012 21:39

Hula Hula!


I förrigår så fylde min kusin Leonardo nio år. Eller jag han firades då men han fyller år idag,grattis! Men det inlägget skulle handla om var vår lilla bus som mamma,jag,Rebecca,Ida och Pauline hittade på! Bilden jag la ut togs vid big brother huset.


Under födelsedags firandet så pratade om bigbrother. Vi pratade mest om att Marcelo är ett sånt svin mot Annika! Och vi alla är så sjukt trötta på hur han betersig mot henne. Så pinsamt alltså! Vi reagerade starkt på dett och bestämde oss för att skriva ett brev till Annika och kasta in det på deras gård Så vi skrev tre brev men vi skulle bara kasta in ett. Men om vi skulle missa så skulle vi ha fler försök! Haha! Vi fick in ett i alla fall och hoppas att Annika har sett det.Vilket jag inte tror att hon har gjort. Om ni såg liven så kankse ni hörde Gry säga att vi från utvärlden inte får tala om vad som händer där inne. Men jag vet inte om ni uppfattade det. Kankse var det för att vi kasta in ett brev? Här inte så många bra bilder när vi gör detta har mest videosar när vi kastar och så.Men här får ni i alla fall ett par bilder,puss!:

            

Av Denina Johansson - 8 maj 2012 12:34

Hula Hula!


Jag har slutat nu! Så himla nice! Vi hade biologi sista timmen,men vi hade ingen biologi. Igår så sa min lärare att vi inte skulla ha någon lektion för att han skulle på något möte,så han skickade med oss en hemm uppgift i stället,nice huh?  Det bästa är att dom andra i vår klass måste stanna kvar i skolan.Vi har uppdelade klasser. Men i alla fall så ska jag göra uppgiften nu så jag bloggar mer senare,pussar! 

   

Ovido - Quiz & Flashcards