fruktkungen

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Busiga tjejer ;-)

Av Denina Johansson - 8 maj 2012 21:39

Hula Hula!


I förrigår så fylde min kusin Leonardo nio år. Eller jag han firades då men han fyller år idag,grattis! Men det inlägget skulle handla om var vår lilla bus som mamma,jag,Rebecca,Ida och Pauline hittade på! Bilden jag la ut togs vid big brother huset.


Under födelsedags firandet så pratade om bigbrother. Vi pratade mest om att Marcelo är ett sånt svin mot Annika! Och vi alla är så sjukt trötta på hur han betersig mot henne. Så pinsamt alltså! Vi reagerade starkt på dett och bestämde oss för att skriva ett brev till Annika och kasta in det på deras gård Så vi skrev tre brev men vi skulle bara kasta in ett. Men om vi skulle missa så skulle vi ha fler försök! Haha! Vi fick in ett i alla fall och hoppas att Annika har sett det.Vilket jag inte tror att hon har gjort. Om ni såg liven så kankse ni hörde Gry säga att vi från utvärlden inte får tala om vad som händer där inne. Men jag vet inte om ni uppfattade det. Kankse var det för att vi kasta in ett brev? Här inte så många bra bilder när vi gör detta har mest videosar när vi kastar och så.Men här får ni i alla fall ett par bilder,puss!:

            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards