fruktkungen

Alla inlägg under maj 2011

Av Denina Johansson - 21 maj 2011 11:38

Hula Hula!


Jag, mamma och Pauline har bestämt oss för att dra till stan på en hel/halv dag!  

Av Denina Johansson - 21 maj 2011 11:22

Hula Hula!


Tänkte berätta lite om min hemsida/blogg   

Just nu så jobbas det på en sida där man kan köpa alla mina smycken, mobilskal,nagelack osv på nätet. Sidan kommer att finnas här på bloggen eller så kommer den att få en egen adress.

Sidan kommer ju själklart att heta "deninassmycken"   

Och om man vill beställa något så lämnar man en komentar med det man vill ha, adress osv. Sen när jag sett vad han/hon vill ha så skickar jag ut smyckerna med en fakrura  Låter det bra?

Mer information kommer när allt är klart  

 

Av Denina Johansson - 21 maj 2011 10:01

Hula Hula!


Godmorgon på er allihoppa! Hoppas att ni haft en skön morgon? ( i alla fall för er som är vakna )

Det har jag. Vaknade runt 8 någon gån. Vaknade av att jag slog i sängen  Fan vad knäpt?!

Jag har inte super mycket att säga nu så jag får blogga senare, ha en fortsatt trevlig morgon  


Av Denina Johansson - 20 maj 2011 22:56

Älskar dig        

Av Denina Johansson - 20 maj 2011 20:50

Hula Hula!


Jag tänkte snabt bäretta varför jag inte bloggat på ett par dagar. Det är så att jag har stor städad mitt rum och det har tagigt mig exakt 2 och en halv dag! Och idag blev jag äntligen klar! Sen så har det varigt läxor och andra saker också  Men det var skönt att jag blev klar idag. För att mamma har sitt gamla fotbolls lag här på middag och då måste det vara fint i mitt rum, eftersom att jag har alla mina smycken här!  Och jag har redan känat lite pengar, eller ja..rätt så mycket,för att det bara var på typ.. 10 minuter  Hahaha! Men jag måste säga, vilket skönt gäng!

Och mamma hade lagat Spaniens mest vanligaste maträtt, paella! Men jag käkar inte skaldjur så för min del blev det grillad kyckling  

    


Av Denina Johansson - 17 maj 2011 21:03

Hula Hula!


För en stund sen så kom jag hem igenom dörren. Jag kom hem från karaten och det gick faktiskt  bra idag, som jag ville Nu kan jag katorna! Good! Nu så ska jag hoppa in i duschen, jag får se om jag bloggar mer senare, hej så länge  

  

Av Denina Johansson - 17 maj 2011 20:51

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och lysnar på åskan   Jag älskar att lysna på mullret, och det är så skönt att lyssna på när man ska gå och lägga sig, håller ni inte med?  Love it! Rengnet också för den delen  

Ovido - Quiz & Flashcards