fruktkungen

Alla inlägg under maj 2011

Av Denina Johansson - 2 maj 2011 16:43

Grattis världens bästa Saga/ busfrö! Eftersom att hon fylde år igår och jag inte orka blogga så får vi låssas att det är hennes födelse dag idag!      Älskar dig!


             

:D

Av Denina Johansson - 2 maj 2011 16:31

Hula Hula!


Nu är jag igång igen! Eftersom att jag kom hem i lördags från Malaga så har jag inte orkat blogga så himlans mycket, men nu så kommer det att bli som vanligt igen!  Jag har haft det jätte bra i alla fall och jag har blivigt brun, fet rand asså!   Jag kommer att lägga ut bilder från resan idag men i ett annat inlägg, först måste jag bara lägga in dom på datorn, bilder på shoppingen kommer att komma, det kankse kommer att bli en video där jag visar upp, but we will se   Jag har inte superduber mycket att säga just nu, jaja ses snart!  

  

Ovido - Quiz & Flashcards