fruktkungen

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Dagens

Av Denina Johansson - 3 maj 2012 22:21

Hula Hula!


Det blev ingen träning idag. För att så klantig som jag är så hade jag glömt mina träningtskläder hemma hos pappa, *suck*! Och jag kommer heller inte att gradera mig. Åhh Fml.. Vill verkligen. men jag fick typ reda på att graderingen var snart..i maj. Och jag har knappt tränat och sen så har mitt liv över huvud taget varigt så hmla rörigt. Skolan och nså ska vi flytta  Så jag får gradera mig ill Julen i stället. Tur att det är två graderingar per år i alla fall Vill verkligen gradera mig och komma närmer mitt svarta bällte. Vi får se hur det blir. Jag tänke i alla fall bjuda påmin outfit idag,det blir nog det sista idag,pussar! 

    

   

Jacka: köpt i Spanine,Madrid

T-shirt: Bangkok

Byxor: Nya från Hollister


Mobba mig inte för hur jag står,det är verkligen as svårt att ta outfit bilder   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards