fruktkungen

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Pango nails

Av Denina Johansson - 17 maj 2012 14:58

Hula Hula!


Idag börjar lång helgen! Ledig idag,fredag. Och lördag och sönda så klart! med måste säga att det var skönt att inte behöva veckas av mobil alarmet Gick upp rund elva tiden och gick ner till baksdan där det var skinande sol,så jag gick uppoch tog på mig bekini oc sola ett par timmar   Senare idag så ska vi hem till Alf för en middag och sedan sova över där,trevligt! Hela hans familj,vi och min brorsa och hans tjej! Imorgon så ska jag mama och Pauline åka till..stan kankse? Jag vet faktiskt inte vad vi ska hitta på imorgon faktiskt. Det ända jag vet är att vi ska käka tacos som middag ^^  Det var allt just nu bjude rpå en dagens outfit senare,puss!

 

Min syrra hade beställt ett nybörjar sett för att göra gele naglar så hon gjorde på mig,vad tycks? Efter som att jag är nagelbitare så känns det väldigt konstigt att dom är så långa,hoppas i alla fall att mina vanliga naglar växer och när dom här "naglarna" är borta så ska mitt bit humör vara borta. Men det är tufft!  Hon är as duktig!

Salong: Pango nails!

Hon gör även på andra för 150:- den här månaden!

Checka hennes blogg här---> http://paulinejohansson.bloggplatsen.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards