fruktkungen

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Denina Johansson - 1 november 2010 20:37

Hula Hula!!


Idag så är det ju 1 november.Och det är 28 dagar kvar tills jag åker i väg till London.Jag tror inte att ni fattar hur mycket jag länktar?Kan ni fatta att jag ska få se big ben,London bridge och mycket mer!!!Ja...28 dar...


I alla fall så har jag varigt med vanessa idag,vi har bakat cup cakes och gjort lite annat  

Imorron så ska jag i alla fall åka iväg med Vanessa,David och min syrra till sydpolen,så att det blir nice assoJag har i alla fall inget mer att säga,men jag får ta och önska er en trevlig kväll,själv så ska jag fortsätta kvällen med att först ta en snabb dusch och sen kolla på Svenska Hollywood fruar  


Ha en bra kväll!Peace  

  

  

GOTT!!!



Ovido - Quiz & Flashcards