fruktkungen

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Denina Johansson - 6 november 2010 22:02

Hula Hula!!


Jag ville bara säga godnatt,jag är skit trött och ska själv snart gå och lägga mig,jag vaknade

6.00 skit jobbigt.gognatt  

Av Denina Johansson - 6 november 2010 21:19

Hula Hula!!


Jag hade idag min första karate tävling.Och jag var så nervös att jag nästan bläcka på mig!Jag tänkte först skita i hela tävlingen men jag samlade ihop mig och gjorde mitt bästa.Jag vann inte men jag fick i alla fall en medalj  Jag skulle ha lagt ut en bild på den om inte min kamera skulle ha döt!Jag får vel göra det imorron eller nån annan dag.


Efter tävlingen så åkte vi till min kussin som bor pricis där,och där fick jag ta mig en dusch.När jag duschat klart så gick vi ut på stan och sedan så gick vi till en resturang på söder som heter  koh phangan  Skit mysig resturang,pricis som att man är i thailand!

Det åska och regnade inne på resturangen ett tag.Men men blev inte så himla blöt för att man satt i små hyddor,skit mysigt!Om ni inte vet vilken resturan ni ska gå till så rekomenderar jag koh pangan!

Men boka bord anars så måste men stå i kö.Det kan va från ett par minuter upp till timmar!

                        

Mysigt va???? love it!

Ovido - Quiz & Flashcards