fruktkungen

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Denina Johansson - 17 november 2010 19:51

Hula Hula!!


Jag kom på på vad jag skulle baka med min syrra,och det blev risknäck och vit lime ischoklad!Jätte gott faktist!Jag och min syrra har städat som attan nu!!Hoppas att mamma blir glad?Jag tror i alla fall att jag ska dra mig till skolan imorron jag tycker att det är jobbigt att missa så mycket..Det har jag gjort så mycket nu,och så har jag sy slöjd imorron och jag vill bli klar med min kuddbakelse som jag har börjat med.jag har pluggat lite idag och tänkte göra det nu med,så jag får ta och sluta skriva för dagen,ha en bra kväll!!

  

Inte bästa bilderna men det duger hoppas jag?

Av Denina Johansson - 17 november 2010 12:18

Hula Hula!!


Det står helt sill i mitt huvud,jag vet inte vad jag ska baka???Några förslag?

                              


                        




                      ?  

Ovido - Quiz & Flashcards