fruktkungen

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Denina Johansson - 8 november 2010 17:38

Hula Hula!!!


Äntligen så har min onepiece dräkt komigt!!Vi bästelde dräkterna i augustig och fick dom nu!!Det har varigt skit mycket problem med den jäkla bästelningen.Fan jag och min syrra har liksom vänta i tre månader!!! Bajs säger jag bara!!

 

  Men idag så var jag hemma från skolan men ska gå imorror.Jäkla höst sjuka säger jag bara!!

  Men nu så känner mig mycke friskare en vad jag gjorde på mårgonen,jag har fortfarande skit mycket hosta men jag får vell ta och knarka halstabletter  Jag har så mycket hosta att jag har svårt att prata ibland!Ja jag nu så ska jag ta och käka en god middag och efter det så ska jag smaska på min ståra marabo mjölk choklad som jag fick av mamma!!


Haen bra kväll  

Ovido - Quiz & Flashcards