fruktkungen

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Denina Johansson - 20 november 2010 18:45

Hula Hula!!!


Jag tror nog att det här är världens sötaste ask!?

 

   

Eller vad tror ni?? 

Av Denina Johansson - 20 november 2010 18:28

 

  

  

Jag köpte även en berlock men jag kan inte lägga ut någon bild på det för att bilderna blev bara dåliga.Men berlocken ser ut som en bakelse  Jag brukar even bäställa hem ifrån pärlaffärens hemsida!Det sista bilden är en söt plåtburk som liknar ett pepparkakshus.När jag såg den så blev jag kär i den!Den är ju skit söt.Man köpte burken med en massa badbomber,men mamma tog badbomberna och jag tog burken!Haha,bra va?

Av Denina Johansson - 20 november 2010 09:38

Hula Hula!!


Igår när jag skulle gå och lägga mig så snöade det mycket.Och när jag vaknade så var det aldeles vitt.Jag vet att jag inte blogga igår och det vet jag inte varför...Men jag var i alla fall i skolan igår och det var jätte kul!Nu halv 11 så ska jag mamma och min syrra in till stan en snabbis.För att jag ska kolla in en pärlaffär och så ska vi nog köpa lite julklappar.Vi ska nog också käka lunch där borta tror jag?Det här är random men ni vet när jag kom hem ifrån spanien?Jag har inte köpt ett endaste klädesplagg!För att jag bestämde mig för att jag skulle spara alla mina pengar förns jag åker till London Jag längtar så hårt!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards