fruktkungen

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Denina Johansson - 18 november 2010 17:03

  

Av Denina Johansson - 18 november 2010 15:47

Hula Hula!!


Jag kommer aldrig att tröttna på att baka!Jag tycker att det är super kul,det bästa är ju att man får käka upp det sen.Men ni kanke vill veta vad jag ska göra??Jag ska faktist göra tryfflar.Jag kommer att lägga ut en bild på det när jag är klar.Men nu så ska jag börja för att jag har stott och skalat mandlar i en timme!

  

Av Denina Johansson - 18 november 2010 14:55

     

Av Denina Johansson - 18 november 2010 12:46

Hula Hula!!


Nu så ska jag göra kokostoppar!!Mumsigt det ska bli!!Med choklad på botten,aa längtar...Men det är nog bäst att jag börja nu!!Föresten så mådde jag inte tillräckligt bra till att gå till skolan,men jag går imorron så så är det...


  

Ingredienser:


5 1/2 dl kokos

2 ägg

50g margarin

1 dl socker

skal av en lime.

choklad till underdelen av kokostopparna.

                


                                  



Ovido - Quiz & Flashcards