fruktkungen

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Denina Johansson - 3 november 2010 19:59

Hula Hula!!


Idag så åkte vi till sikla en snabbis och sen åkte vi vidare till skärholmen,där min mamma gjorde sina naglar medan jag gick och köpte lite julklppar och köpte in lite prylar till min affär  

  

I måndags så kollade vi i tiningen snabbt och såg att sex and the city två hade komigt ut,och vi älskar att se på det,så att det var ett måste att vi skulle köpa och se den  Så att jag ska dra mig neråt nu så jag får ta och önska er en trevlig kväll,hej då!

OBS! 26 Dagar kvar!!!


  



Av Denina Johansson - 3 november 2010 11:40

Hula Hula!!


Idag så tror jag att vi ska till Sikla ett tag och kolla in läget?Vi ska till en butik som heter CHILI,mamma säger att dem har skit balla grejer där,så att vi tänkte ta en tit  Det bli nice!Jag har inte så mycket mer att säga men jag skriver mer senare.


Puss Puss  


Ovido - Quiz & Flashcards