fruktkungen

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Denina Johansson - 28 november 2010 18:32

 Hula Hula!!


Jag fattar inte själ att jag ska till London,jag menar jag tror många tänker, ``ja men det är ju bara london England lixsom´´ Men ärligt det är ju liksom Big ben,London bridge och hundra grejer mer!Hallå det är London!Om man tänker efter så kanke det kommer andra tankar.Men in alla fall så kommer vi altså jag bästa mormorn i världen min koussin och min syster bo på ett hotel som ligger vi parken hyde park nära oxford street,så jevla grymt!  Jag kommer inte att blogga på två dagar eller så men jag gör det när jag kommer hem,men jag har så klart rese valuta med mig,jag säger inte hur mycket det är ni kanke kan räkna ut det??

  


                                          

Ovido - Quiz & Flashcards