fruktkungen

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Denina Johansson - 5 april 2011 20:36

Hula Hula!


Ni får gärna komenter om sturbucks muggarna i inlägget där under, och jag skulle vilja ha förslag på lite saker som jag kan göra och sen visa upp på bloggen  Så ge mig 100 förslag!  

Av Denina Johansson - 5 april 2011 19:58

Hula Hula!


Hej och sorry för att jag inte har bloggat jag försökte att mobilblogga men men det gick som det gick  Jag har typ hållt på att fixa en massa grejsor hela dagen och sen så åkte jag med till stallet där min syrra red  Efter stallet så käkade jag på Macdonald´s (vet inte hur det stavas) och jag är mätt som en pankaka! Jag tänkte just gå ut och springa men jag vet inte riktigt mamma tycket att det hade blivigt lite för sen och det duggar lite. Men men det får vi ta nån annan dag. Imorgon så ska jag i alla fall till min gudmors jobb och sälja lite smycken så det kommer nog inte att bli så himla mycket bloggande direkt efter skolan bara så att ni vet, jaja det var allt just nu men jag bloggar mer snart, hej hej    

  Det här är några armband som jag kommer att sälja imorgon, från min affär  Fina va?

Ovido - Quiz & Flashcards