fruktkungen

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Denina Johansson - 6 april 2011 20:15

Hula Hula!


Det här kommer att bli mitt sista inlägg idag, jag vill bara inte göra någonting och jag gick inte ut och sprang heller. Istället så gick jag och handla och köpte tre packet jordgubbar   Så att min mun är = med vattnig just nu, så jag ska ner och smarra på mina jordgubbar och träna på engelskan så får ni mer blogg imorron för att just nu så ska jag bara dricka lite te äta jordgubbar och chilla, men jag lovar att försöka blogga mer imorgon, hej på er, och god natt  

    

Av Denina Johansson - 6 april 2011 18:24

Hula Hula!


Tjena mittbena på er allesammans, vad gör ni? Jag ska i alla fall  träna på engelska när jag har bloggat klart, kul va? Mamma och min syrra ska snart gå på spinning och jag tänkte gå och handla och sen gå ut och springa, men vi får se om jag hinner, det ska plugga lite först, jaja det var allt en så länge men kolla in senare  

  


Ovido - Quiz & Flashcards