fruktkungen

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Denina Johansson - 14 april 2011 21:31

Hula Hula!


Nu så ska jag fixa lite innne på rumet sen så ska jag bomner min i sängen! Är så himla trött, och träningen gick inte als bra idag  men som tur var så är jag ledig imorgon, eller ja alla på min skola är lediga!  Så imorgon får jag sova hur lång tid jag vill!! yes! Men men nu ska det sovas natti natti på er allihoppa!    Mitt påsklov börjar idag!

  

Av Denina Johansson - 14 april 2011 20:20

  Hula Hula!


Idag efter skolan så hängde jag vid Solsidan? Då tänker säkert ni ´´Solsidan?´´ Men det är så att här i Rönnige så finns det ett område som heter Solsidan, och där har pappa köp hus  Men det är så himla sjukt att området där just pappa har köpt hus ska heta solsidan    Hahaha komiskt!  Ni kommer att få se före och efter bilder, men det kommer att bli när det första blir klart, och det kommer att bli..hmm... Nån gång i maj tror jag? Men då får ni påminna mig 

Det kommer att bli grymt fint när det blir klart!

  

Gissa vilken färg huset kommer att ha?

Ovido - Quiz & Flashcards