fruktkungen

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Denina Johansson - 3 april 2011 21:17

  Dom hära armbanden kommer att bli hetast i sommar, hos mig i alla fall  Snygga va, fick dom av mamma idag  


Det värkar som om att kassan börjar att närma sig!!! Yiihaa längtar ska ni veta  Och jag sålde lite idag i alla fall, 255:- på tio min, nice då e man lite rikare  Och på onsdag så ska jag sälja lite till, då ska jag till min gudmors jobb så då ska jag sälja lite till hoppas jag på i alla fall  Jaja nu så ska jag ner och hoppa in i duschen sen så är det BB men jag bloggar mer imorgon så vi ses då! Säger god natt nu,natti på er allesammans  

Av Denina Johansson - 3 april 2011 19:45

Hula Hula!


YES! Nu så har jag budat på en kassa på tradera och förhoppnings vis så blir den min!  

Ni annar inte efter allt letande efter en kassa så har jag äntligen hittat den rätta, men jag ska inte vara allt för glad efter som att budningen slutar om 4 tim och 4 min. Men jag känner på mig att jag kommer att vinna för att det är ingen annan som har budad  Hahah yey! Idag om 4 tim och 4 min så kommer jag att få veta om det är jag som kommer att vinna eller inte men ni får önska mig lycka till  Men nu så ska jag hålla ögonen öppna, bloggar mer senare!

  

Av Denina Johansson - 3 april 2011 18:13

Hula Hula!


Sitter och letar efter kassaaparater? Har nån något bra förslag påå vart jag kan hitta en kassaaparat???

  dun dun dun!

Av Denina Johansson - 3 april 2011 17:21

Hula Hula!


När vi kom fram till cocco butiken så var den stängd så det blev inga coola smycken för mig idag  Jag ville ju så himla gärna dit ju!

  


Av Denina Johansson - 3 april 2011 12:47

Hula Hula!


Godmorgon på er allesammans!  

Jag har faktiskt varigt vaken väldigt lång tid nu på morgonen, jag vaknade runt 9 tiden   Men jag orkande inte ta på datorn. För att när jag vaknade så började jag att designa ett par helt vita naglar som jag hittade i en korg som jag har i mitt rum Temat blev: frukt! Jag har gjort ena handen och jag får ta och göra den andra handen nån annan gång   Men om en stund så ska vi köra min broscha till jobbet sen så drar jag mamma och pauline in till stan!  Skit nice jag ska nämligen besöka en butik på söder tror jag, dom har jätte coola smycken där  Ja i alla fall det som jag har sett på deras hemsida?


Men i alla fall när vi kommer hem så drar vi till ishallen och kollar på en uppvisning som våra kompisar ska ha, efter det så kommer det några som ska köpa lite ringar av mig  

Det var en kort förklaring av hur min sag kommer att se ut, men jag kommer attg blogga mer under dagen sen, hej så länge  

 

Ovido - Quiz & Flashcards