fruktkungen

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Denina Johansson - 18 april 2011 21:57

Hula Hula!


Kolla min nya tröja, asa snygg eller hur?  Älskar deras låt sweet child o´mine   Grymt bra!

Jag får lägga ut bilderna på det jag har pysslat med imorgon för att datan fakar. Så jag ska hoppa in i duschen nu och sen så ska jag kolla på bb, jaja bärettar om morgondan imorgon, puss på rumpan!  

 

Av Denina Johansson - 18 april 2011 20:54

Hula Hula!


Inte så himla mycket bloggande idag, men jag har bara njutigt av det fina vädret som har varigt!  Först så klippte jag mig och det har inte varigt nåt problen för att hon som klipper mig gör mig aldrig besviken!  Sen så åkte vi och sa hej då till pappa, sen så åkte jag, mamma och Pauline till Södertälje. Där åt vi typ en världs god lunch! Jag lovar det var jätte gott!  Efter det så gick vi runt lite i S centrum, och jag fick en tröja av mamma Gracias! Sen så tog vi oss en varsin mjukglass, *mumsigt*   Sen så åkte vi hem, och sen vi kom hem så har jag och min syrra hållt på att göra en film som ni kan se i inlägget där nere Och så har jag pysslat med lite andra saker men det kommer ni att få se snart, men inte i det här inlägget! Jaja så har min dag sett ut om jag inte har missat något, men det hoppas jag inte  Jag har i alla fall hunigt med att göra en sak som jag skulle göra idag, och det var att måla naglarna  Turkost blev, nicig färg  Men nu så ska jag fortsätta att kolla på Bachelorette Sverige, men snart kommerdet bilder på det jag har pysslat med hela dan  Hej hopp!

 

Jag låna bilden av min syrra, men asa grymt väder har inte haft jacka på mig idag, asa nice! 


Av Denina Johansson - 18 april 2011 19:21

Hula Hula!


här kan ni kolla på en video som jag och syrran har gjort till er  Ni kankse vet att jag är intresserad av att göra ler figurer och så och, här visar jag er hur man gör en cupcake!  

Komentera gärna!

Av Denina Johansson - 18 april 2011 09:47

Hula Hula!


Jag och Pauline ska snart dra ner till rönninge klippotek och möta mamma ,vi ska klippa oss idag Men innan det så tänkte jag damsuga och plocka i ordning lite gran, men vi hörs när jag har komigt tillbaka  Hej då!

  

Ovido - Quiz & Flashcards