fruktkungen

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Vilken härlig dag! :D

Av Denina Johansson - 18 april 2011 20:54

Hula Hula!


Inte så himla mycket bloggande idag, men jag har bara njutigt av det fina vädret som har varigt!  Först så klippte jag mig och det har inte varigt nåt problen för att hon som klipper mig gör mig aldrig besviken!  Sen så åkte vi och sa hej då till pappa, sen så åkte jag, mamma och Pauline till Södertälje. Där åt vi typ en världs god lunch! Jag lovar det var jätte gott!  Efter det så gick vi runt lite i S centrum, och jag fick en tröja av mamma Gracias! Sen så tog vi oss en varsin mjukglass, *mumsigt*   Sen så åkte vi hem, och sen vi kom hem så har jag och min syrra hållt på att göra en film som ni kan se i inlägget där nere Och så har jag pysslat med lite andra saker men det kommer ni att få se snart, men inte i det här inlägget! Jaja så har min dag sett ut om jag inte har missat något, men det hoppas jag inte  Jag har i alla fall hunigt med att göra en sak som jag skulle göra idag, och det var att måla naglarna  Turkost blev, nicig färg  Men nu så ska jag fortsätta att kolla på Bachelorette Sverige, men snart kommerdet bilder på det jag har pysslat med hela dan  Hej hopp!

 

Jag låna bilden av min syrra, men asa grymt väder har inte haft jacka på mig idag, asa nice! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards