fruktkungen

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Denina Johansson - 7 april 2011 20:48

     Det blir sista inlägget idag, ska träna mer på so och lite franska sen senare blir det duschen och bb men vi hörs imorgon  Och komentera gärna vad ni tycker om mina undervärk!

Av Denina Johansson - 7 april 2011 20:40

          Mäster bagarn, men ni kan också kalla mig proo Nee jag skoja men det blev riktigt bra och riktigt gott!

 

Av Denina Johansson - 7 april 2011 16:21

Hula Hula!


Nu så ska det bakas dunder donutsar  Det ska vara med choklad, *MUMS* Men först så ska jag gå upp till centrum och köpa lite grejer som vi inte har hemma, och senare så kommer ni att få en bild på mina dunde donutsar  Tänkte ta med mig dom till skolan, vi ska ha ´´fredags mys ´´ in the school  jaja bloggar mer senare, hej svejs!  


  

Ovido - Quiz & Flashcards