fruktkungen

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Denina Johansson - 15 april 2011 22:35

Hula Hula!


Jag måste lägga min snart. Imorgon måste jag gå upp 07:30 för att 08:30 har jag samling på skogsäng  Jag ska spela fotbolls match och jag hoppas att det går bra? Jaja men jag får väll blogga mer imorgon för att nu så ska jag borsta tänderna och sen smyga in i rumet, ska försöka att inte väcka min syrra, hon är på väldigt dåligt humör just nu  Natti natti!

  


Av Denina Johansson - 15 april 2011 22:06

Hula Hula!


Gud vad mycket jag har gjort idag endå? Första lov dagen  Jag vaknade, sen ringde pappa och sa att jag och syrran skulle gå ner till bistro bar och käka lunch med han  Då blev det panbiff med potatis och kantarellsås, mumsigt!  Sen så gick jag och syrran och handla sen hem och efter ett tag så kom Jennifer och då hängde vi här hemma rätt så lång tid, och hon stanna även och käka med hos  Och det blev pizza! *Mumsigt* Lite senare runt sju så drog Jennifer och Pauline till unkan och jag hängde med pappa  Och jag och pappa åkte och hyrde film,köpte läsk, chips och grädfil, och efter det så drog vi till garaget, efter det åkte vi till huset och kollade läget  

Sen så hämtade vi min syrra och körde hem Jennifer. Och nu så sitter jag och kollar på en film på tv 3 som heter ´´Jiddra inte med Zohan´´   

  

Av Denina Johansson - 15 april 2011 18:01

Hula Hula!


Hmm... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om?Jag sitter i alla fall här med Jennifer och Pauline  Vi kollar lite bilder å gerjer, men jag har inte så mycket mer att säga nu men jag bloggar nog mer senare,puss på rumpan  

 

Av Denina Johansson - 15 april 2011 16:29

Hula Hula!


Nu så ska jag, Jennifer och Pauline dra ner till felino och bästella pizzor MEN VAD SKA JAG TA HJÄLP MIG!!

 


Ovido - Quiz & Flashcards