fruktkungen

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Denina Johansson - 12 april 2011 20:43

Hula Hula!


för en liten stund sen så kom jag hem från forbollsträningen och duscha. Och nu så har jag lite panik! När jag kom hem från träningen så skulle jag träna på min SV läxa och nu ligger den inte där jag la den!!! Vad i helvarej ska jag göra ? Jag ska ha förhör imorgon, vad ska jag göra? Jag får snacka med min lärare imorgon och träna under dan. För som tur är  så har jag SV den sista lektionen, men endå! Jedra klant aschel nina,åååå jag skulle ha tagigt en extra när jag gick från skolan! Ibland undrar jag vad jag tänker med?


  


Av Denina Johansson - 12 april 2011 16:52

Hula Hula!


Just för en liten sund sen så åt jag tacos mumsigt mumsigt!  Och om en liten stund drar jag på träning. Fotboll  Jaj bloggar mer sen, ha det bra så länge!  


   

Ovido - Quiz & Flashcards