fruktkungen

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Denina Johansson - 10 april 2011 18:16

Hula Hula!


Omg vilken dag! På morgonen så åkte jag och mamma till ikea, plantagen och tvättade bilen och när vi kom hem så monterade vi upp en möbel som vi hade köpt  Sen så var det bara att käka och sen dra till samlingen på berga. Kl 14.00 började matchen och jag stog första halv leken, och den andra halvleken så spelade jag ute. Jag spelade i ca 5 minuter och sen så gjorde jag mål, nice nice Det var tre halvlekar, det var som en tränings match, men jag vet inte riktigt varför det var just tre halvlekar? Men men kul var det!  Sen så åkte jag mamma och syrran hem och jag började städa mitt rum som jag måste fortsetta med, sen så åt vi, mmm... grillat kött med pasta sallad!!  Mumsigt och årets första grillning! Så här har ungäfar min dag sett ut och jag och min syrra ska aldelses strax dra hem till pappa, men jag bloggar mer senare! Hej hej!  

 

Ovido - Quiz & Flashcards