fruktkungen

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Denina Johansson - 16 april 2011 21:12

Hula Hula!


För en liten stund sen så kom vi hem genom dörren, vi har varigt och käkat på donken  

Och jag och min syrra har typ hålt på med tvätten sen halv fyra så jag har typ ryggskott nu! Fick jätte ont i ryggen när jag bärde in det sista!  Men det går nog över under natten? Hoppas jag på? Men i alla fall så ska jag kolla på ´´ vampyrer suger ´´ nu så det här blir det sista inlägget för idag bara så att ni vet  Men jag kommer att försöka att blogga mer imorgon. Och juste ville bara säga tt det snart kommer upp en ny design  Så ni får kolla in min blogg lite då och då!

 Det var allt för dagen, natti natti   

  


Av Denina Johansson - 16 april 2011 19:04

Hula hula!


Inte så mycket bloggade idag under dan..Men men jag spelade ju fotbolls match idag, och jag kan ju inte säga att det gick bra. Det var nog den sämsta matchen jag någonsin spelat! Så himla dålig idag altså! Men imorgon så blir det revatch! ( jag vet inte hur man stavar men jag hoppas att ni fattar) Och imorgon så är det också hemmaplan  Och juste det var grus idag,åå vad jag hatar grus och jag lovar att måtståndarna hade tränat på grus hela veckan bara för att vara för beredda!

Jag lovar!   Det blev 1 - 0 för er som undrar men imorgon så kommer det andra laget att åka på stryck!  Och imorgon är det också konstgräs, SKÖNT!


 

Ovido - Quiz & Flashcards