fruktkungen

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Naglar :)

Av Denina Johansson - 3 april 2011 12:47

Hula Hula!


Godmorgon på er allesammans!  

Jag har faktiskt varigt vaken väldigt lång tid nu på morgonen, jag vaknade runt 9 tiden   Men jag orkande inte ta på datorn. För att när jag vaknade så började jag att designa ett par helt vita naglar som jag hittade i en korg som jag har i mitt rum Temat blev: frukt! Jag har gjort ena handen och jag får ta och göra den andra handen nån annan gång   Men om en stund så ska vi köra min broscha till jobbet sen så drar jag mamma och pauline in till stan!  Skit nice jag ska nämligen besöka en butik på söder tror jag, dom har jätte coola smycken där  Ja i alla fall det som jag har sett på deras hemsida?


Men i alla fall när vi kommer hem så drar vi till ishallen och kollar på en uppvisning som våra kompisar ska ha, efter det så kommer det några som ska köpa lite ringar av mig  

Det var en kort förklaring av hur min sag kommer att se ut, men jag kommer attg blogga mer under dagen sen, hej så länge  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards