fruktkungen

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Denina Johansson - 2 februari 2011 22:09

Hula Hula!!


Här är världens finaste saga för en liten stund sen! Hon satt och vaktade en av våra sköldpaddor,så himla fin asså,iblan så pussar jag henne så mycket att hon blir arg och slår till min med tassen1 Sp himla söt,älskar henne AS mycket ska ni veta  


  


Av Denina Johansson - 2 februari 2011 22:04

Hula Hula!


Här är all MIN tvätt ifrån sälen som nu håller på att tvättas! Det stank värkligen och jag ska bäretta varför det luktar som det gör.Jag pauline,vera och viktor skulle tända på en brasa för att det var lite kalt,men då tog vi inte bort ``askan´´ som var kvar sen innan och då luktade det värkligen skit,och det satte sig på kläderna och sängkläderna så nu så måste jag tvätta allting,ååå skit vad det luktade!!

  

Av Denina Johansson - 2 februari 2011 17:37

Hula hula! Jag har just käkat två passions frukter och en apelsin eller aa det såg ut som en blodapelsin fast vi kan säga att det var båda ;) Den var liksom röd och orange så det var lite wierd, halva halva, med det var mumsen en då :) Vi ska i alla fall åka snart jag måste ta ut pengar tills imorron och få det klat liksom! Det var väll det just nu bloggar mer senare, ha det bra en så länge :)

Av Denina Johansson - 2 februari 2011 15:19

Hula hula;) Jag mamma och pauline sitter i biltvätten medans bilentvättas ;) och när deynär klart så ska jag och pauline tvätta mattorna, dom e så himla skitiga ;) sen så ska vi vidare till mormor och morfar:) bloggar mer senare :) ha det gött :)

Av Denina Johansson - 2 februari 2011 14:11

Hula Hula!!


När vi kom fram dit där vi skulle hämta min syrras bikini,så tänkte jag att förpakningen var rätt så stor för en bikini?Men jag kunde inte låta bli att käna på paketet,ganska likt mig ska ni veta  Nej,men det kändes som en hatt,och jag hade bestäld en hatt,så det var lite skumt...Men när vi kom hem så visade det sig att det var mina saker som hade komigt  Haha,lite skumt va det faktist  Hon blev faktis lite besviken  

  

   

Av Denina Johansson - 2 februari 2011 11:35

Hula Hula!


Vi har äntligen anlänt här hemma efter en lång bilresa  Det är skit skönt att vara hemma nu,man blir så himla raslös av att sitta in en bil,men nu så är det över så det är nice!

Imorron så åker vi ju till spanien och jag tänkte paka lite och så,men det ska jag göra när jag och min syrra kommer hem ifrån handlarn.Min syrra ska nämligen hämta ut ett paket som hon har besält hem ifrån internet.Så jag tänkte hoppa in i dushen och göra mig i ordning,bloggar mer senare. Om ni undrar så bloggar jag ifrån min syrras dator nu  

     

Ovido - Quiz & Flashcards