fruktkungen

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Denina Johansson - 16 februari 2011 19:58

Hula Hula!


Jag kommer inte att blogga mer idag,det käns som om att kl är 23.00 på natten eller nåt, pappa håller i alla fall på att göra min och pauline en varsin macka. Men jag säger i alla fall god natt till er nu, god natt  

                                        

Av Denina Johansson - 16 februari 2011 19:44

Hula Hula!


Nu så måste ni ta på kanal 4 och kolla på halv åtta hoss mig,asså kolla in snubbens hall, eller hela hustet, asså det är typ helt sjukt, men ändå coolt  

                                                  
         

Av Denina Johansson - 16 februari 2011 18:31

Hula Hula!


Det gick veldans fort, när jag skrev att vi skulle åka och köpa dusch draperi, vi gick ut och gick i en timme och tio minuter istället  Och nu så ska jag käka ett talrik fruktsallad, mumsigt, bloggar kanske senare hej så länge!

Av Denina Johansson - 16 februari 2011 16:50

Hula Hula!


Jag och pappa ska snart dra iväg för att köpa ett5 dushdraperi till dushen, den här börjar bli riktigt äklig  Men nu så ska vi köpa ett nytt och ett fräsht, bloggar mer senare!

Av Denina Johansson - 16 februari 2011 16:21

Hula Hula!


För en liten stund sen så kom jag hem,jag har nämligen varigt på läxläsning och jag ska nu käka så att jag får väll blogga mer när jag är klar  

Ovido - Quiz & Flashcards