fruktkungen

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Denina Johansson - 20 februari 2011 21:27

Natti natti  

Av Denina Johansson - 20 februari 2011 21:04

  

Just nu big brother på tv 11  

Av Denina Johansson - 20 februari 2011 20:19

                          

Av Denina Johansson - 20 februari 2011 17:27

Hula Hula!


Jag vet inte riktigt om ni förstog mitt inlägg som jag gjorde? Men vi satt i bilen på väg in till tävlingen och mamma får ett sms där det står: tävlingen är fram flyttad en halv timme. Altså när vi satt i bilen så åkte Vanessa på isen. Men vi skulle ha hunigt om bilen framför inte skulle ha åkt som en snigel! Men men, mormor och morfar var i alla fall med och dom ska också käka middag här och lite senare kommer Vanessa och hennes familj hit och fikar lite, så det ska bli nice. Juste vi han ju inte se Vanessa men hon var säkert duktig endå,men hon kom inte på pallen,men endå hon är alltid duktig  


                                                                 


Av Denina Johansson - 20 februari 2011 15:50

Hula hula!Just nu är jag jävligt irriterad! När ci sitter i bilen så får mamma ett sms och där står det att tävlingen ät fram flyttad så vi hinner inte att se, så häkla irriterande asså! Bloggar mer senare nu fika ;)

Av Denina Johansson - 20 februari 2011 14:16

Hula Hula!


För en liten stund sen så lämnade pappa mig och Pauline hemma hos mamma.Och när jag kom hem så kom ju självklart Saga och kelade som en gris,min lilla fis   Och 15.00 så ska jag mamma och Pauline iväg för att kolla på när vanessa tävlar i konståkning,hon e faktidt jätte duktig  Och självklart så hoppas jag ju på att hon vinner,jag tror i alla fall att hon kommer på pallen  Så att jag tankte fixsa mitt hår lite. Jag får typ platt huvud när jag har dushat så det ska fixas  Hejssvejs!


                               

OMG

Av Denina Johansson - 20 februari 2011 13:31

Hula Hula!


Asså OMG säger jag bara vilken träning! Jag lovar det här var det värsta jag gjort på länge,målvaktsträning! Jag känner mig i alla fall ren och fräsh nu,och nöjd med mig själv,det gjör jag alltid när jag har tränat,skön känsla  


  

Av Denina Johansson - 20 februari 2011 08:26

Hula hula! Just nu så ligger jag här i min säng och drar mig, det är så himla svårt att komma upp på mornarna :p Men i alla fall så måste jag gå upp nu. Jag hade tänkt att träna (Y) Japp så jag får blogga mer senare, hej då ;)

Ovido - Quiz & Flashcards