fruktkungen

Alla inlägg den 17 februari 2011

:)

Av Denina Johansson - 17 februari 2011 21:14

Natti natti  

Av Denina Johansson - 17 februari 2011 21:02

Hula Hula!


Nu var det ju ett tag sen jag hade fråge stund så jag tänkte köre en snabbis tills imorron kväll så fråga på nu, jag vill ha mycket frågor  

       

Jag tackar för idag och bloggar mer imorron, god natt  

Av Denina Johansson - 17 februari 2011 15:09

    

Jag har en tröja till men den har jag inte någon bild på.

Inte super bra bild+så sitter kladerna alltid bättre på.

 

ett ljus för er som undrar   

  

Av Denina Johansson - 17 februari 2011 15:05

  

Av Denina Johansson - 17 februari 2011 14:42

Hula hula just nu så sittee ja på bussen och är på väg hem, fick reda på idag att vi skulle sälja lite grejer med klassen vi ska sälja new body och jag har redan sålt två sycken :) så det är suveränt! Jag bloggar mer ordenkligt när jag kommer, så så länge får ni öndka mig en trevlig bussresa ;)

Ovido - Quiz & Flashcards