fruktkungen

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Denina Johansson - 26 februari 2011 13:25

Hula Hula!


När jag mamma och pauline är klara så ska vi åka iväg på kalas  Vi ska fira vår lill kussin som fyller 5 år,nice  Jag bloggar mer om detta senare ha det bra så länge,hej hej!

  

Grattis till dig Embla!

Av Denina Johansson - 26 februari 2011 13:22

Hula Hula!


Jag beställde nyss ett skal som jag har letat efter jätte mycket och nu så har det skickas! Love it,soo dood style  

  

Av Denina Johansson - 26 februari 2011 12:45

Hula Hula!


Igår så skulle jag ju visa en sak men datorn ville inte samarbeta med mig som ni kanske har läst i ett inlägg som jag skrev igår,jag var skita irriterad som ni kanske märkte men nu så gick det,och nu så ska ni få se på ett par skal som jag vill ha till min iphone   Coola va?  

   Coca cola skalet kanske jag vinner,jag har nämligen budat på tradera  samma med kassetbandet!

Ovido - Quiz & Flashcards