fruktkungen

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Denina Johansson - 23 februari 2011 21:43

Natti natti  

Av Denina Johansson - 23 februari 2011 21:37

Hula Hula!


Herre jissus amalia säger jag bara,ärligt jag har nackvärk! Men vad gör det? Nu har jag tre stora cheescakar som jag kan mumsa mig,mumselebabba!  En av mina cheescakar står ute och där får den stå under natten,det är endå kallare ute en vad det är i fysen så vad kan det göra?

Jag ska i alla falla ner och träna på engelska tills imorron och hoppa in i duschen  Det blev inte så mycket bloggande idag men det får duga för dagen,jag får önska er en trevlig kväll  

Och jag säger god natt nu,natti natti på er allesammans  

Av Denina Johansson - 23 februari 2011 14:59

Hula Hula!


Om ett par timmar så kommer jag att kunna blogga,för att under alla dessa timmar så ska jag baka tre styckna cheescakar och det kommer att ta ett tag,typ 5 timmar  Okkidoki så jag bloggar mer senare ''om mina undervärk'' men så länge ha det gött!  

Ovido - Quiz & Flashcards