fruktkungen

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Denina Johansson - 9 februari 2011 21:10

  


''Im loven it'' :D

Av Denina Johansson - 9 februari 2011 20:36

Hula Hula!


Lite senare så kommer jag att lägga ut min favo kladsel till sommaren! Jag lovar love it! Men det tar vi lite senare när jag får låna syrrans dator,ahap nu så är det tydligen fel på sidan så jag kan inte använda smileysar,rackarns!Men men ingenting att göra åt...


IDAG:

Idag så var vi på medeltida museumet i stockholm.Det var lite kul,för att vi fick knapt kolla på någonting med guiden som vi hade så det var inte så kul,det fans liksom jätte balla grejer där.Som en gång så går enda in till kunga huset som finns inne i stan.Men där så har dom nog låst rätt så bra tror inte ni det?Men det såg vi faktist,men endå det fanns enu fler saker som jag ville se som jag inte fick schansen till.Jaja


IMORRON:

Imorron så är det bästa dagen på hela veckan! Det är jätte kort och jag har bara 4 lektioner!Jag har svenska,engelska,sy/trä slöjd och sist men inte mins idrott! Nice va?

Det händer imorron,ska bara lämna in matten och så är det bara ett engelska förhör :P

Och jag har också pluggat klart!



Bloggar senare via syrrans dator,då är det sommar hits som gäller missa inte det! :D


Av Denina Johansson - 9 februari 2011 18:13

Hula Hula!


Jag måste,i alla fall först av allt så måste jag göra klart ,matte läxan,och sen så måste jag träna på engelska gloser tills imorron.Men det blir inga problem  Jag har ett litet knep förstår ni,men det kan jag ju inte säga här det är en hemlighet förstår ni  


Jag bloggar mer senare ha det bra en så länge!


      

Av Denina Johansson - 9 februari 2011 13:44

Hula Hula1


Just nu så sitter jag i skolan bibliotek för att försöka hitta lite fakta om sengångaren.Vi ska nämligen skriva om ett varsitt djur här i skolan och då valde jag så klart sengångeren  

Den är skita söt,kolla den ler hela tiden!

  

Ovido - Quiz & Flashcards