fruktkungen

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Denina Johansson - 24 februari 2011 21:33

Natti på er  

Av Denina Johansson - 24 februari 2011 21:13

Hula Hula!


Imorron så tänker jag visa ett par skal till min iphone som jag är sugen att bästella men det får ni vänta med tills imorron   Jag lovar dom e skita balla! Jag ska i alla fall gå ner och dusch nu! Have a great night,eller nåt,hejssvejs!



Av Denina Johansson - 24 februari 2011 19:46

Hula Hula!


Lässen för dåligt ''bloggande'' idag. Jag har värkligen haft typ fullt upp hela dagen. Den började med att jag som vanligt gick till skolan,men idag var det skönt. För att på torsdagar så har jag bara fyra lektionet,nicigt  Sen den sita lektionen så har vi idrott, och vi hadde typ ett pip test,har ni gjort det någon gång? Det här var i alla fall den första gången jag gjorde det och det var skiiita jobbig kan man ju säga! Asså jag lovar,när jag kom hem:

- Mamma,mamma,mina ben vart är mina ben!!

Det var så himla jobbigt,tycker jag personligen altså, jag kände liksom inte mina ben när jag spran men jag fick ganska bra endå   Det är ett konditions test för er som undrar. Och när jag kom hem så chillade jag lite sen så kom pappa och hämtade mig och min syrra,to the ridning you know. Och idag så var det min sista dag  Inte så kul jag kommer faktiskt att sakna det lite om jag ska vara ärlig.Men men, efter det så åkte jag och min syrra och käkade med pappa sen så lämnade han oss hemma hos mamma,och nu så sitter jag och väntar förns mamma ska komma inför dörren  Hon har föreldrar möte,hon är lärare och då får ju hon hålla såna där saker ibland,och inte bara gå på dom  Japp, jag ska i alla fall blogga om en sak lite senare men inte just nu,ha det bra så länge,todelu  


     

Ovido - Quiz & Flashcards