fruktkungen

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Denina Johansson - 15 februari 2011 21:58

Hula Hula!


För er som undrar hur filmen Trassel var så var den skita bra jätte rolig också, värd att se  

Jag brukar ju sätta betyg men det är svårt i det här läget, så allat jag har att säga är att den är skiiiita bra, och att folk kan teckna så jekla bra,naj det är sjukt!



Jag ska i alla fall hoppa i bingen men vi hörs imorron,god natt  Grymt!

                                 


Av Denina Johansson - 15 februari 2011 21:53

Hula Hula!


Det hät skalet vill jag ha till min mobil,eller kanske inte så bra för mig som gillar choklad,nee jag skoja bara  Haha, nice!  

                            

  

Av Denina Johansson - 15 februari 2011 21:07

Hula Hula!


För en liten stund sen så om jag hem från träningen och dusha. Och nu så sitter jag och kollar på sommar i Sverige och förbereder min redovisning tills imorron, så sätt på kanal 3 och kolla, skit roligt program   Jag bloggar från pappas mac och jag fattar verkligen ingentin, jag fattar inte hur man höger klickar och massa andra saker, jaja nu så ska jag fortsätta att njuta av kvällen, kanske bloggar mer sen när jag får låna syrrans dator,kanske vem vet? Jaja hej då  


Av Denina Johansson - 15 februari 2011 16:20

Hula Hula!


Senare ikväll så hade jag tänkt att träna och när jag kommer hem så tänkte jag att jag skulle förbereda en redovisning tills imorron      Jag har inte så mycket att skriva om just nu men ni kan ju kika in lite senare, ha det gött  

  

Ovido - Quiz & Flashcards