fruktkungen

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Denina Johansson - 13 februari 2011 20:04

Hula Hula!


Sitter och kollar på sol sidan, sätt på kanal 4!!  


Av Denina Johansson - 13 februari 2011 16:00

Hula Hula!


Just nu så är jag och mamma inne på media market och jag bloggar från en utav visning datorerna här, busigt va??   Jaja jag tänker inte blogga mer nu för att tänk om någon säger åt mig?

Av Denina Johansson - 13 februari 2011 14:26

Hula Hula!! Asså åå, vi sitter inne på pizza hut i herron citty, åå kan maten bara komma snart ni anar inte vilka grejer vi har bästellt :D Det kommer att bli mums mums kan jag lova! Jag tänker inte bloggar mer nu jag ska bra sitta här och vänta på den goda maten;) ha det gött :)

Av Denina Johansson - 13 februari 2011 13:22

Hula Hula!


Jag mamma och pauline ska strax dra ut en snabbis, jag ska köpa en sak som ni får se senare på bloggen, och shoppingen också som jag köpte igår   Och sen så drar vi vidare och käar lunch! Bloggar senare, ha det gött!

      

Ovido - Quiz & Flashcards