fruktkungen

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Denina Johansson - 21 februari 2011 22:08

Hula hula! Nu så gör jag en mobilblogg för att jag orkar inte ta på datorn, och dessutom så ligger jag i sängen ich ska aldelesstrax sova, asså jag lover tränings värken har tagigt död på mig, men det gör inget, ingenting gör någonting just nu! För att imorron så har jag sov morron till kl 9.00, eller jag börjar nio;) men en då, det är den första sovmorgonen som jag har haft sen vi började skolan! Nice asså annars så har jag börjad åtta varenda dag! Skönt ska det bli i alla fall ;) men men jag kommer att lägga ut bilderna på smyckerna som jag gjorde idag för att idag då har jag varigt alderes för trött :p men nu så ska jag sova, natti natti på er <3

Av Denina Johansson - 21 februari 2011 14:54

Hula Hula!


Strax så ber jag mig av till gittaren,jag vill gå men endå inte.Det snöar som attan ute! Det är ju inte direkt det bästa vädret som finns,eller?  Jaja jag ska i alla fall ta och packa ihopp gitarren nu och gå. Och senare så kommer ni kanske få se fyra av mina nya örhängen som jag har gjort men det blir kanske det,nu ska jag kila iväg,bloggar mer sen,hejsvejs  

   

Ovido - Quiz & Flashcards