fruktkungen

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Denina Johansson - 6 februari 2011 22:07

Hula Hula!


Jag kom hem idag,det käns så sjukt nu så sitter jag i mitt rum,och för ett par timmar sen så satt jag i spanien och käkade porras,om ni undrar vad det är så kan ni ju söka på google  Jag har sutigt i t-skirt i en nicig sol,det var värkligen vår där borta!När jag kom då kändes det i luften att man var i spanien,asså jag har haft det så sjukt bra det kan jag inte ens beskriva med ord tror jag!Jag kommer att lägga ut lite bilder på det jag har köp imorron,men nu så ska ni få se på grejer    

  

På väg i planet så drack jag nog världens minsta pepsi!

  

En fin bygnad som jag tog kort på när vi kom fram,vi gick altså en kvällspromenad.

Frukost dag 1 på starbucks  

  

Jätte soligt var det!Och...

  

...solbrillorna kom till användning  

   

 Dag 1 så såg vi också Madrid synbolen och spaniens mittenpunkt.  

Även en nicig rondell.

Dag 2 skit gor frukost. (Det här är porras för er som undrar)

  

Här är en till fin bygnad som jag tog kort på dag 2.

 

 Så här känar man sina pengar i Spanien genom att göra coola grejer som att den här killen tillexempel.

  Sol sol mera sol!!  

  

Och den här bjuder jag på  

  

Dag 3 altså idag. HEJ DÅ SPANIEN  



Bloggar mer imorron för att nu så måste jag hoppa in i dushen,skola imorron  Okidoki lite kul ska det bli i alla fall  

Ovido - Quiz & Flashcards