fruktkungen

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Denina Johansson - 14 februari 2011 16:34

Hula Hula!


När Pauline kommer hem så drar jag, pappa och Pauline in till heron city för att se på bio   Vi ska se Trassel, och jag kolla nyss på threilern och den värkar skita bra! Vi ska i alla fall käka där också, så det blir nice, jag bloggar mer när jag kommer hem, ha det bra på alla hjärtan dag nu allesammans  

                      

Av Denina Johansson - 14 februari 2011 14:49

 Jag vill bara säga grattis på alla hjärtans dag! Jag tänkte inte blogga så mycket nu för att jag ska dra mig till gitarren. Men jag bloggar när jag kommer hem eller lite senare, men jag vill önska er en nicig dag, ha det bra en så länge  


Och så vill jag gratta min farbror som fyller år idag, Grattis  

Ovido - Quiz & Flashcards