fruktkungen

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Denina Johansson - 7 februari 2011 23:03

Hula Hula! Visa shopping...? Eller hur, vart tog det vägen da? Haha, hm... Hur ska jag förklara mig nu??;) Nej men eftersom att jag får låna min syras dator så vill jag inte typ, stressa henne som: ''får jag låna, får jag låna, är ru klar snart'' då kanske jag inte får låna alls. Men jag gör det i övermorgon, för att imorron så kommer jag bara att mobilblogga. Troligtvis i alla fall, jaja bloggar mer imorron för att nu så måste jag få min skönhets sömn ;) god natt!

Av Denina Johansson - 7 februari 2011 18:49

Hula Hula!


Jag håller just nu på att göra en efterrät,mormor och morfar är här och käkar middag och jag gick upp lite tidigare än dom andra för att fixa en efterrät,jag kommer att lägga ut en bild på min fina ''dessert'' men nu så måste jag fortsetta! hej hej!

  

Av Denina Johansson - 7 februari 2011 14:36

Hula Hula!


Om en stund så ska jag kila i väg ''to the gitar'' Jag har varigt hema idag för att jag kände mig lite risig,fast det är ju inte konstigt.I Spanien så käkar  man mddag 23.00 eller 00.00 på kvällen och då så har vi gått och lagt oss 1-2 nästan varenda dag,och gått upp tidtigt varenda dag för att hinna med allt som vi skulle.Så jag har inte fått  så mycket sömn som jag brukar,och så har vi gått non stop varje dag kan jag lova,så att mina ben är halft döda kan man säga!Jag lägger ut bilder på shoppingen när jag kommer tillbaka från gittaren


     

Ovido - Quiz & Flashcards